D
A onde vós me levedes, mans...(Escoitando o disco "Promise" (1985) de Sade
Vilagarcía, 27 de Agosto 2018 (Agardando a que arranxen a guitarra das flores máxicas)
Corrixindo "A liberdade humana" (Lapso)
Exercicio de estilo.
En Con Inmenso, a montaña máis esquecida e inaccesible vive Lior, a deusa das fragrancias agochadas. Soa coa súa aguia Via, vixían o impenetrable horizonte que se debulla intermitente ao lonxe, na terra eterna das esmeraldas perdidas.
A miles de quilómetros de alí, Pepe Señoráns relé por derradeira vez as probas para publicar o seu último libro: “As fragrancias agochadas”.
Na sociedade científica mundial pensan que está tolo, que é un escritor de pseudociencia, de palabrería baleira sen datos ou feitos probados. Un farsante. As fragrancias agochadas non existen. Ninguén puido comprobar a súa existencia empiricamente, ningún dos laboratorios ao efecto, ningunha das ferramentas tecnolóxicas máis avanzadas deste mundo aplicadas ao efecto acadaron nunca tal concepto, porque iso é, un concepto nunha mente enferma ou peor aínda, nunha mente que gaña cartos vendendo falsas ilusións á xente baixo a etiqueta de estudo serio.
Pepe suspira. O seu público mercará o libro definitivo. A comunidade científica desprezará a súa obra, e xa de paso, a súa incoherente vida.
Pepe sorrí. Bota unha derradeira calada ao cigarro e mentres expulsa o fume sente o alivio de quen ten atopado un soño, de quen ten rematado un crebacabezas.
Mañá sairá de viaxe cara onde cre que está a orixe de todas as fragrancias agochadas, unha terra afastada que tras múltiples estudos, noites, cafés, insomnios e cigarros concluíu que quedaba onde agora o seu dedo sinala no mapa: na terra eterna das esmeraldas perdidas. Mañá sairá de viaxe. Apaga o cigarro.
Foi así como Lia e Vior aceptaron a aquel estraño hóspede no seu mundo, na súa montaña. Foron estrañamente felices e Pepe nunca quixo volver para cambiar o paradigma da ciencia actual sobre a inexistencia das fragrancias agochadas. Simplemente pasou moitos anos eternos sorrindo e ollando a fermosa aguia en voos vertixinosos e recorrentes e cheirando xunto a aquela estrañamente fermosa deusa todas as fragrancias atopadas á fin.
Sei isto porque son o único que leu o pergamiño do Con Inmenso. Non llo contedes a ninguén, por favor! Só necesitaba que o souberades vós, ninguén máis, ninguén máis! Son o voso veciño no edificio e non quero que pensedes nunca, nunca máis que estou tolo. Teño probas! Que fácil é xulgar polo que sempre se creu. Polo que sempre se dixo. Polo que pensan todas e todos. Foi sempre así, non?
Certo é, Amancio, meu veciño. Que llo digan a Galileo e semellantes. Que mo digan a min un día no que estea plenamente cordo. A miña esperanza envioume hai moito tempo unha postal desde o paraíso dos números namorados e tranquilos e queres cres que eu, estúpido, non a quixen crer. Perdoa amor por unha tan longa cegueira mental.
(18-I-18)
A onde vós me levedes, mans... (Escoitando o disco "Promise" (1985) de Sade)